Idag er det stimulering av topplokket som gjelder.
Etter mange timer på kontoret er det tid for lunch. Da passer det fint med rester etter kjøttsuppe jeg laget i går.
Regner med at det smaker like godt idag.
Idag er det stimulering av topplokket som gjelder.
Etter mange timer på kontoret er det tid for lunch. Da passer det fint med rester etter kjøttsuppe jeg laget i går.
Regner med at det smaker like godt idag.
Her sitter jeg og får fotbehandling. Jeg fikk gavekort på behandlingen av mine 2 sønner og svigerdatter.
Etter vel en time merket jeg stor forskjell. Det er første gang jeg har slik behandling i Bodø. Tidligere har jeg benyttet anledningen til fotpleie når jeg har vært utenlands.
Egentlig kan ikke den behandlingen jeg har fått tidligere sammenlignes med denne.
Jeg visste ikke hvor mye arbeide som var nødvendig for å gjøre føttene mine bedre.
Nå har jeg bestilt ny time I mars for vedlikehold.
Nedenfor bilder som viser føttene mine før og etter behandlingen.
Heldige meg som fikk omtale og flaxlodd fra selveste Bunny Trach.
Les gjerne bloggen hans. Han har sterke meninger og deler fine detaljer fra sitt privatliv.
En blogger jeg har fulgt noen måneder og som jeg gleder meg til å lese.
Dette ølet er brygget på havre.
Av Kjetil Jikiun, Arendals Bryggeri.
Jeg synes det smakte godt. Jeg koste meg med ølet mens jeg så den spennende kampen mellom Brann og Jerv.
Jerv og Grimstad har fra neste år et lag med i Eliteserien. Gratulerer til dem.
Brann og Bergen må ta den tunge veien ned i Obosligaen.
Her sitter en sliten gjeng. Etter en spennende kamp mot Brann skåret de siste straffespark som sendte dem videre til Eliteserien for første gang samme år som de har 100 års jubileum.
Velkommen skal dere være.
Vi var på City Nord og handlet noen julegaver. Det var ikke veldig mye folk og det var ingen problem med å holde 1m avstand.
Likevel var jeg den eneste uten munnbind etter det jeg kunne se.
Min kjære brukte munnbind selv om han da må ta av seg brillene som dugger. Dermed ser han ganske dårlig.
Jeg tenkte at når alle andre har på seg dette bindet er det liten sjanse for at de smitter meg.
Men regner med at jeg ble uglesett der jeg vandret freidig rundt I butikkene.
Jeg en rebell av vår tid.
Bildet er fra da jeg forsøkte å lage meg en avatar. Ble ikke særlig likt meg.
Litt rart navn: ESB ekte ski-bygd.
Passer for skiglade gutter står det på boksen.
Diskriminering i mine øyne. Hva med skiglade jenter?
Eller damer fra nord?
Jeg synes dette ølet smakte virkelig godt.
På boksen står det også at ølet er mykt med god maltsødme.
Vel igjen rart å si. Men uansett smakte det min gane.
Min kjære har hoppet av ølkarusellen og dermed blir det mer på meg.
Det passer meg fint når ølet er godt.
Våre kjære naboer har vært hos oss med fersk kveite. Den skal skal få hvile i fryseboksen til i romjula. Supergodt med kveite etter dager med ribbe og pinnekjøtt.
Jeg gleder meg til julehelgen og alt som følger med høytiden.
Denne vakre orkideen fikk jeg i bursdagsgave fra min bror og svigerinne. Den er utrolig vakker å se på.
Ved siden av står adventstaken uten lys. Jeg har vært innom mange butikker på jakt etter lilla lys. Alle er utsolgt.
Det blir ikke helt det samme å bruke røde eller hvite lys.
Myrkr Brown ale fra Dragur.
Et mørkt øl på årets mørkeste dag.
Både fordi 13 desember (Luciadagen) regnes for årets mørkeste dag og fordi myndighetene igjen finner det nødvendig å stenge ned mesteparten av vårt samfunn.
Nasjonale pålegg som skal gjelde i hver krik og krok i Norge.
Alt som er morro og som skal glede folk er fjernet.
Uteliv med musikk, dans og god drikke skal igjen være ulovlig.
Man skal treffe færrest mulig av våre venner.
Barna skal skjermes sier de og avlyser forestillinger som barn har øvd på hele høsten.
Her i Bodø skulle 1.300 små turnere ha sin juleoppvisning.
Unge ballettdansere skulke få opptre sammen med stort orkester med nøtteknekkeren.
Juletrefester og avslutninger blir avlyst for andre året på rad.
Jeg lider virkelig med barn og ungdommer.
Selv klarer jeg meg fint på tross av alle billettene til forestillinger jeg ikke har fått brukt.
Og myndighetene skylder på for liten kapasitet i helsevesenet. Og kanskje blir det verre tror de.
Men bare kanskje. Jeg og mange andre synes det er feil å likestille hele Norge. Det er stor forskjell på hvordan smitten sprer seg i landet.
Og journalistene hauser opp myndighetene og hadde det vært opp til dem hadde vi hatt husarrest alle mann.
Jeg liker ikke ølet og og jeg liker ikke mørket og jeg liker ikke alle restriksjonene.
Og sist men ikke minst: Jeg hater covid-19.