Pikekyss og siste juledekorasjon.

Pikekyss som smelter på tunga er farlig godt. Sukkerspeed.

Jula er borte vekk. Eller nesten borte. Denne juledekorasjonen og noen julestjerner står enda og pynter opp i stua.

Arbeidslysten forsvant også med julepynten.

Jeg sov dårlig i natt fordi jeg plutselig fant ut at jeg skulle lete etter hotell som kunne passe for 7pikeC som vi kaller jentegjengen som gikk sammen på folkeskolen.

Vi pleier å reise ut i distriktet rundt Bodø i begynnelsen av juni.

Jeg hadde allerede funnet ut at i Kjerringøy var overnattingsstedene fullbooket.

Tilslutt bestilte jeg på 2 steder slik at resten av gjengen kunne velge.

Jeg har lenge hatt lyst til å besøke Røst og booket derfor Røst Bryggehotell.

Det andre alternativet ble Rognan Hotell.

Etter endt booking var klokka over 5 på morgenen. Klokka 9 ble jeg som vanlig vekket av mobilen. Noen timer jobbing på kontoret har det blitt, men egentlig burde jeg fått unna mer.

Ute uler Gyda rundt veggene.  Og også lyn med tordenskrall har plaget Nara.  Rene nyttårsaften i reprise en stund.

Godt å sitte I godstolen inne i slikt vær.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg