En glassbolle fylt med vann og kanskje noe annet?

Min fargerike søster finner alltid spesielle julegaver til oss.

Denne jula fikk vi et redskap som skal kunne spå været.

Vannet i glassbollen har noe groms i vannet som ved godt vær ligger rolig på bunnen og dersom været bli dårlig skal flyte opp.

Enda viser bollen bare godt vær.

Jeg trodde at jeg skulle riste på den for å få spådommen. Nå har jeg fått vite at den må stå helt stille i 3 uker før den virker.

Om den virker da?

Vi har vært i bursdag hos min yngste søster i kveld. Hun ble 65 år. En anseelig alder for en lillesøster.

Vi fikk deilig kjøttsuppe og hun hadde også bakt kaker.

Alle vi søstre og mamma, samt samt 2 ektefeller koste oss sammen med jubilanten med mann og sønn.

Vår bror er lærer og hadde fritidskarantene og kunne ikke komme.

Ikke så greitt å være lærer i disse koronatider.

2 kommentarer
    1. Så koselig med feiring. Litt andre tider, når lillesøster plutselig er 65. I vår familie er jeg lillesøster, på 55 😀 Spennende julegave da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg