Min kjære skal feires idag.

Idag har han bursdag og han er blitt 73 år.

En staselig mann som jeg har vært gift med i snart 50 år.

Noen ganger krangler vi temmelig høylytt, men det går fort over. Man lærer etterhvert hvordan motparten oppfører seg under fighter og reagerer fornuftig.

En fantastisk handymann og kokk i tillegg til at han er verdens beste venn og kjæreste.

Jeg har vært heldig når det gjelder valg av livsledsager og jeg håper vi får mange år videre sammen.

I dag skal vi gjøre stas på han. Guttene våre har ønsket seg fars kjøttkaker til middag. Det betyr at han ikke kan sitte på stas idag. Kjøttkakene må lages av jubilanten selv.

Senere kommer flere gjester for å feire han videre.

Gratulerer med bursdag kjære.

4 kommentarer
    1. Gratuler han masse fra meg. Bare gode minner om han og brødrene hans fra min barndom i Bliksvær. Jeg er at en av de andre også (Geir) har bursdag. I tillegg har min datter Silje bursdag i dag. Med andre ord- det er en stor dag i dag. Klem fra Arnfinn

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg