Mitt russekort fra 1969

Jeg var kanskje I overkant dristig da jeg valgte motto for fremtiden.

Nå er det jo mye som kan kalles fristelser og det er ikke nødvendig å tenke i boks heller.

Faktum er at jeg giftet meg for 1 gang bare noen uker etterpå.

Et koselig bryllup, men giftemålet  holdt bare noen få år.

Jeg angrer selvfølgelig ikke siden eldste sønn kom til verden i 1971.

Den gang var det ikke korrekt å være samboere uten å gifte seg.

Men min pappa brukte likevel å si til meg: Du må prøve ut sexlivet før du gifter deg. Kanskje dere ikke passer sammen.

Jeg kunne ikke la pappa få bestemme dette og dermed ble jeg  hvit uskyldig brud.

Jeg skulle nok ha hørt på han, men som sagt angrer jeg ikke.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg