Da er tiden kommet for å heie på våre utøvere i vintersport. Første sending vi følger i år.
Skiskyting. En spennende idrett å følge siden antall bomskudd kan endre mye på hvem som vinner tilslutt.
I årets første løp for mange håpefulle utøvere er det spennende å se om noen nye vil kunne nå landslaget. Noen drømmer vil kanskje bli til virkelighet mens andre knuses.
Masse folk på senteret idag. Noen få brukte munnbind. Idag var det 10 nye tilfeller av covid 19 her i Bodø. 2 hadde ukjent smittevei. Regner med at det ikke blir noen ekstra restriksjoner her enda.
Lettsaltet uer er noe av det beste jeg vet. Særlig hodet har mye godt å gi fra seg. Heldigvis liker ikke min kjære å spise hodet og dermed slipper jeg å dele med han.
Vi har enda 8 uer i fryseren som vi kan glede oss over frem mot jul.
Disse føttene blir snart 73 år. De har i mange år vært vant til å dra til varmere land og oppsøkt hjelp til å skaffe seg spabehandling. Nå er det veldig lenge siden dette har vært mulig.
Eneste behandlingen her hjemme er fotsoneterapi en gang pr. mnd. Vel og bra sier føttene mine. Men dette er ikke nok.