Den viktigste og vanskeligste julegaven er kommet i hus.

Det gjelder selvsagt gaven til min kjære.

Han får bløt pakke i år. Jeg håper han blir fornøyd, men for sikkerhetsskyld fikk jeg med byttelapp.

Jeg vet at min kjære sliter når han skal kjøpe til meg. Ofte kjøper han den i siste liten og da med hjelp av vår datter. Da er han gjerne så desperat at han går med på det meste hun foreslår.

Ei jul for veldig lenge siden ventet jeg forgjeves på at pakken fra han skulle hentes fra under treet.

Han hadde simpelthen glemt å kjøpe noe.

Det utnyttet jeg til fulle og ønsket meg dyre sko når butikkene åpnet etter jul.

Etter denne flausen er han redd for å glemme på nytt selv om han utsetter handlingen til i siste liten.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg