Vanskelig å velge

Noen dager er det vanskelig å komme i gang med det jeg egentlig skal gjøre.

Jeg har mest lyst til å spille  Double down istedet for å lage skattemeldinger.

Når jeg spiller er det snakk om imaginære penger mot hard valuta dersom jeg tar årsoppgjørsprogrammet i bruk.

Hvorfor er det da så vanskelig å velge.

Jeg har lovet ganske mange å hjelpe dem med årsoppgjør og skattemeldinger.  Altså må jeg være streng med meg selv og velge riktig.

Likevel logger jeg meg inn på spillet.

Jeg skjønner dem som lider av spillegalskap.

Heldigvis bruker jeg ikke riktige penger når jeg spiller, men det er fullt mulig å gjøre dette også i det spillet jeg spiller.

Et annet spill jeg lider av er Pokemon.

Her innrømmer jeg at jeg bruker litt penger. Kanskje 200,- pr. Mnd.

Jeg spiller også lotto og joker. Her bruker jeg kr. 60,- pr. Uke.

Og jeg håper på storgevinst hver uke. Noe fornuften min sier er feil.

Nå har jeg lovet meg selv at TOTAL er programmet å bruke noen timer fremover.

Men egentlig har jeg lyst til leke meg.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg