Ut på tur Aldri sur

Jeg bruker belte rundt magen hvor jeg fester båndene til vofsene. De snurrer seg sammen og slik ser det ut når vi kommer hjem. Ofte må jeg skille dem fra hverandre også mens vi er på tur. Beltet har lommer hvor blant annet bæsjeposer kan oppbevares. Jeg synes det er viktig å ta opp etter hundene. Det er dessverre ikke alle som gjør det. 
Piggsko må jeg bruke på vinteren. Ofte springer de hver sin vei. Særlig når vi møter andre hunder springer de bare rett ut. Nara er helt hysterisk når hun ser andre hunder. Jeg prøver å lure meg unna visst jeg ser dem tidlig nok. Lue, skjerf og refleksvest må også brukes når det er mørkt og kaldt. Jeg tror ikke at jeg hadde gått tur idag uten at vofsene hadde mast på meg. Våken ble jeg iallefall. 
Jeg pleier å fange pokemon mens vi går tur. På vinteren kan det bli kaldt på fingrene 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg