Tyttebærland

Nå er vi tilbake på hytta. Jeg var oppe i bakken for å finne ut ståa til årets tyttebær.  Og den er moden og klar for plukking.

Som vanlig er den lange bakken ovenfor hytta rød av tyttebær. Jeg tror ikke at jeg orker å plukke for salg iår. Jeg skal bestemme meg senere i høst når de som ønsker å plukke selv er forsynt.

Jeg tok også noen bilder av fjellene på andre siden av fjorden. Sola skinner på den siden selv om det er sent på kvelden. Det er ganske kaldt men dette er mye bedre enn at det regner og blåser.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg