Tv – kveld likevel.

 

Heldigvis fikk jeg hjelp av Altibox sin chat til å fikse tilgang til fredagskvelden TVprogram.

Mye tårer når jeg hørte på det voice.

En ung mann som driver begravelsesbyrå sammen med sin pappa vant mitt hjerte og kanskje blir han vinner av the Voice.

Nå har jeg hørt på Lindmo og han som hadde fått sykdommen med 3 små bokstaver.

Jeg beundrer mammapåhjul for hennes ståpåvilje og  håper også denne familien klarer å holde oppe humøret når sykdommen virkelig slår til.

Jeg har grått mange tårer i kveld. Både fordi noen av deltakerne i the voice har rørt meg og for tanken på hva de med als må igjennomgå.

Min kjære har ordnet meg whisky med isbiter som forsterker inntrykkene.  Glede og sorg for personer jeg egentlig ikke kjenner.

Og glede over hvor snill skjebnen  har vært med meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg