Travel dag så langt.

Har blitt endel venting og hinder å forsere idag.

Først dukket ikke folkene som skal arbeide med vannskadene opp.

Da jeg tok kontakt viste deg seg at de hadde dobbeltbooket og var dratt et annet sted.

Likevel fikk jeg en avtale om at de skulle begynne idag med å levere material og forberede seg til i morgen.

Jeg skulle jobbe ute hos klient idag og møtte kaos utenfor butikken da jeg kom. Etter litt venting kunne jeg kjøre inn.

Litt verre da jeg skulle ut derfra. Som dere ser på bildet måtte jeg vente noen minutter før det ble klar veibane.

Så har jeg vært på hyggelig treff med mine klassekamerater fra folkeskolen. Idag var vi 14.stk.

Nå er det dags til å leke meg litt på dataen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg