Tøymunnbind

Det er ingen vei utenom munnbind for oss i Bodø nå. Det sørafrikanske mutasjonen er veldig smittsom og det nytter ikke med 1 meter avstand og spriting lenger.

Jeg har ikke laget disse selv, men kjøpt 4 stk via Facebook. Ikke medisinske selvfølgelig, men er man forsiktig i tillegg funker de greitt.

Håpløst å bruke dem sammen med briller. Men må nok ta linser på før jeg skal bruke dem.

Var innom plantasjen en tur og endte opp med å ta av meg brillene. Måtte veldig nært det jeg skulle handle for å se. Jeg håper det ikke var kjenninger inne i butikken som ville trodd jeg ikke ønsket å hilse på dem.

Ellers er det ikke lett å kjenne folk når ansiktene er dekket av masker.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg