Tips til å holde seg ung

Jeg har nettopp kommet fra en skikkelig behandling hos ei som har et naturmedisinsk senter.  Jeg har gått hos henne en gang pr. mnd i mer enn 20år. Behandlingen varer en time. Først fot-soneterapi, så ganske hard massasje hvor jeg trenger det mest og tilslutt kinesiologi.  Det siste for at Yin og Yang  skal bli venner kaller jeg det.

Jeg har flere ganger hatt vondt i muskler i perioder, men denne behandlingen har alltid hjulpet meg i tillegg til besøk hos kiropraktor. Det er nå snart et år siden jeg hadde en slik muskelplage. For tiden har jeg ingen plager selv om jeg jobber mye på PC.

Jeg tror det er veldig viktig med ofte oppmyking av musklene i kroppen for å holde seg frisk i både kropp og sinn.

Det er utrolig hvor bra jeg føler meg etter en slik behandling. Prøv da vel.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg