Time hos fysioterapeut

Fysioterapeuten fant ut at jeg har et problem med et senefeste i skulderen.

Eksperten på denne skaden hos dem er på ferie ut neste uke. Jeg skal likevel møte til 2 behandlinger i neste uke.  Hun bruker noe som ser ut som en lommelykt med rødt lys. Hun påstår at det kanskje hjelper.

Nå har jeg ikke fryktelig vondt så det går greitt, men jeg må bare tro at jeg blir helt ok etterhvert.

Bildet er fra hytta, men vi er enda hjemme. Vi skal til dyredoktoren med Nara i morgen. Hun har en veskefylt kul i underlivet på størrelse med en tennisball. Vi håper det er mulig å tømme den uten en større operasjon.

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg