Tilbake på hyttekontoret

Etter et travelt døgn hjemme i Bodø er jeg tilbake på hytta. Det er tåke og regn og under 10 grader. Innevær altså.

Jeg har tidligere skrevet at jeg har minner fra reiser rundt i verden på kontorveggene. Denne er fra Island. Jeg var der i år 2000 som forelder sammen med min datters kor. Jentelaget i Bodø Domkirke. Vi var så mange som ønsket å være med at halve uken kunne vi utforske Island uten at koristene var med oss.

Vi fikk med oss de fleste severdighetene. Et flott land jeg gjerne reiser tilbake til.

Det eneste negative med turen var at det ble for mange reiseledere som skulle bestemme. Det heter jo at jo flere kokker jo mere søl. Selv om det ikke var maten vi kranglet om, kan uttrykket likevel passe her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg