Tilbake på hytta.

Etter en ganske tøff båttur ut hit har vi spist stekt laks med nypoteter og gulrot.

Det blåste veldig opp akkurat da vi var på vei hit. Hyttebåten er åpen og vi ble ganske våte før vi nådde land. Bølgene kom mot oss og litt fra siden. Det betyr at det skvetter mye.

Utpå kvelden er det rolig men kaldt ute.

Det er fint med en utepeis som varmer mitt kalde legeme. Min kjære har også montert litt lys i paviljongen. Han har lagt nye ledninger slik at det ble mulig å bruke solcellestrøm.

Nå sitter vi med litt i glasset. Jeg har jegermaister i mitt glass. Min kjære foretrekker øl.

Godt å være tilbake hit. Nara har jaget innbilte troll og tusser helt siden vi kom hit. Nå har hun roet seg ned.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg