Telefonavhengighet

Jeg har glemt telefonen på hytta. Heldigvis er planen å dra tilbake dit på onsdag. Likevel ser jeg mange utfordringer de dagene jeg er uten. Alle avtalene mine er lagt inn på mobilen. i morgen vet jeg at jeg skal til øre spesialist. Men når på dagen var det?

Jeg skal kjøre lønn for et firma i morgen. Altinnkoden kommer selvfølgelig på telefonen. Heldigvis har jeg en egen dings for bankkode. og sist men ikke minst: jeg får ikke fanget noen pokemoner. Alle beskjeder og meldinger blir jeg avhengig av datamaskinen for å kunne gi eller få. Heldigvis for det.  Smartklokka er ikke særlig smart uten mobilen, men den kan si meg hva klokken er.

Dette skal jeg klare å leve med noen dager (tror jeg).

Det har vært ei flott helg med gjester på hytta. Takk til dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg