Suprise party

Det tikket inn en melding utpå lørdag fra min svigerinne : noen som har lyst på mat og øl. Det var vi flere som gjerne ville ha. Alle mine søsken, min og en til ektemann og et av mine tantebarn. Medregnet vertskapet og deres ølbrygger av en sønn var vi 10 stk. Det ble en kjempekoselig kveld. På bildene vedlagt ser dere at det ikke bare ble servert øl, men også cava og cognac. Juletreet er hentet i Reinvik. Ei ekte furu. Slik så våre juletrær ut den gang vi bodde der. Jeg husker med glede julehelgene fra dengang. Vi flyttet til Bodø da jeg var 10 år. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg