Stolene ble som nye.

I går hadde vi hyggelig middagsbesøk av min bror og svigerinne. Etter at vi hadde spist stekt sei flyttet vi inn i stua.

Jeg beklaget meg over at stolene ikke lenger så ren ut etter mange års bruk. Vi har prøvd å vaske dem uten at de ble særlig renere. Min svigerinne ba oss ta av putetrekkene så skulle hun vaske dem i vaskemaskinen.

Idag tok vi henne på ordet. Knappene ble tatt ut.

Etter vask klarte vi med hjelp og råd fra min svigerinne å få Knappene på plass.

Resultatet ble jeg strålende fornøyd med.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg