Stakkars stortåa mi.

Det er ikke lurt å bli sint og frustrert når man sitter på et så farlig sted som hjemmekontoret.

Hadde i lengre tid forsøkt å få kontakt med de som leverer lønnsprogrogrammet jeg bruker.

Det har ikke vært mulig å få kontakt i over en uke. Da det ikke lyktes i dag heller ble jeg mektig irritert.

Jeg skulle hente noe i nederste skuffen ved skrivebordet og klarte å røske den helt ut. Den var veldig tung og stortåa kom i veien. Nå halter jeg rundt i stua og regner med at tåa etterhvert blir fargerik og fager.

Like etterpå at dette skjedde fikk jeg endelig hjelp fra leverandøren av lønnssystemet.

Nå kan jeg puste lettet ut. Altinn har fått sin rapport i tide.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg