Spenning under juletreet.

Denne nydelige pakken er til meg fra min datter.

Etter at hun ble født i 1987 har vi vært 5 her hver juleaften utenom 1 hvor eldste sønn var i militæret.

Siden jeg ikke har fått barnebarn er vi fremdeles 5.

Jeg gleder meg til en ny julekveld sammen med min herlige familie.

og jeg gleder meg til å åpne pakker. Så barnslig er jeg fortsatt.

Og jeg regner med at vi blir overrasket over hvor oppfinnsom enkelte kan være.

Vi 5 søsken pleier å kjøpe gaver til hverandre. Og det er alltid ekstra spennende å åpne gavene fra dem.

Enda har ikke yngste sønn lagt sine gaver under treet og allerede er det ganske mange å beundre. Jeg avstår fra å klemme på pakkene selv om lysten er der.

Jeg gleder meg til å åpne pakker i kveld.

 

2 kommentarer
    1. Det var en del pakker, ja. Håper dere får en fin julekveld! 💖
      Samboeren og jeg har kjøpt tur til Spania til hverandre og dropper pakker i år. Mye kos og trivsel likevel.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg