Spekebiff a la Gunn.

Da vi var på handletur idag fant jeg en pakke biff av kalv i billigdisken (40% avslag pga.dato)

Min kjære nektet å lage middag av biffen. Alt for mye arbeid sa han. Men dersom jeg lekte kokk var det greitt.

Jeg kjøpte også posesaus med sopp.

Kokte poteter og gulrot.

Jeg var imidlertid litt mye for raus med krydder når biffen skulle stekes. Den oppholdt seg også vel lenge i pannen. Vi kunne kalle den godt stekt.

Enkel mat å lage. Ingen fancy tilsetninger i verken saus eller som tilbehør.

Og det smakte faktisk veldig godt. Alt ble spist og jeg er fornøyd.

Kanskje jeg lager samme retten flere ganger.

Spekebiff a la Gunn.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg