Soverommet vårt

I går kjøpte vi nye dunputer og sengesett.

Vi sov faktisk til klokka var mer enn tolv idag.

Regner med at de nye putene har skylda. Eller kanskje rødvinflaska jeg delte med ei venninne i går kveld har litt av skylda?

I hvertfall var jeg ikke våken en eneste gang i løpet av natten og formiddagen.

Vi har et skogsmotiv på soverommet og de nye teppeposene passer jo godt inn.

Senga tar mye av plassen og er veldig god å sove i.  Det er viktig å trives på rommet hvor man tilbringer så mye av livet.

Jeg har ingen bøker på nattbordet fordi jeg har alle bøkene på lesebrett. Min kjære liker å sovne etter å ha lest noen historier fra Billy.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg