Sovedukka Gunn A

Sjokket var stort da jeg våknet idag. Jeg trodde ikke det jeg så. Klokka var over halv ett.

Jeg hadde ikke vært våken en eneste gang etter at jeg sovnet noe over midnatt.

Etter 2 netter med magesmerter og mange gjøremål denne uka trengte jeg sikkert en lang søvnperiode.

Da jeg kom hjem fra nattjazz i går kveld ordnet min kjære meg en irish Coffee. Den gjorde nok sitt til at jeg slappet av.

Nå starter uka hvor huset skal ordnes til jul.

De fleste rommene skal rundvaskes før pynting.

Min kjære forlanger at jeg skal jobbe sammen med han denne perioden.  Det nytter ikke å sette seg på kontoret for å slippe unna. Da setter også han seg ned sier han. Og jeg forstår han veldig godt. Her er det bare å brette opp armene og sette igang.

Det var forresten en veldig fin konsert i går kveld. Nattjazz i Bodø Domkirke har vært en tradisjon så lenge jeg kan huske.  Under korona perioden har den blitt avlyst.

Nedenfor bilder fra konserten.

Jeg stilte som frivillig og skannet billetter i døra.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg