Solcelleanlegget har fått dobbel effekt.

Nå er alle 4 panelene tilkoblet vårt strømnett. De 2 siste ble innkjøp for mer enn 1 år siden. I fjor høst fikk vi dem opp på taket uten at de ble tilkoblet. I vår har vi hatt måsereir på taket som vi ikke ønsket å forstyrre. Nå er måsefamilien flyttet ned i fjæra.

Min handyman er ikke veldig glad i å koble strøm. Heldigvis fikk han igår hjelp av min bror.

Selvfølgelig manglet det noen overganger. Min bror hadde noen tilovers som de brukte og vipps hadde vi veldig god tilgang på strøm.

Som en prøve satte vi på tv allerede klokka 16.00 for å sjekke om batteriene holdt seg på 100%. Klokka 21 var det fremdeles 100 %.

Jeg slipper nå masing fra min kjære om at jeg bruker tv for mye. Ofte måtte han sette på aggregatet når det ble for lite strøm på batteriene.

Hurra for solcelleteknologi.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg