Snart morsdag.

Som verdens beste mamma må jeg selvfølgelig anstrenge meg for å lage en god middag for familien på søndag.

Jeg etterlyste forslag om hva de ønsket seg.

De er veldig klar over at jeg ikke er verdens beste kokk.

Før de oppdaget at det var jeg og ikke min kjære som skulle stå for matlagingen var ønsket kjøttkaker.

Etter noen litt frekke forslag fra dem er vi blitt enige om fiskesuppe.

Kanskje må jeg be om litt hjelp fra min kjære, men får jeg tak i gode råvarer tror jeg alt ordner seg.

Alltid koselig med familiemiddager. Jeg gleder meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg