Slitsom dag.

Jeg vet at jeg selv har bestemt at jeg skal holde på med regnskapsføring for et hav av klienter selv om jeg er over 70 år. Likevel angrer jeg enkelte dager. (og de er som regel i mai). Jeg har fått gjort ganske mye idag, men mye gjenstår. Jeg må innrømme at jeg får vondt i magen når jeg ser hvor få dager som gjenstår før fristen utløper. Jeg har klart fristen alle år med god margin, men iår har det vært endel sykdom i nærmeste familie som har krevd tid og også mye annet jeg skal være med på. Altså! Jeg har bare meg selv å takke for travelheten, og da nytter det ikke å syte. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg