Skjønnheten og udyret

Endelig blir det ballettforestillinger med elevene på Pias ballettstudio.

Uka før forestillingene i mars 2020 ble Norge stengt ned.

Disse ble da flyttet til i juni 2020 som selvfølgelig også ble avlyst.

Så prøvde de seg på å ha dem like før påsken i år med veldig lite publikum, men da stengte Bodø ned like før.

Nå er prøvene igang og i helga blir det 6 forestillinger med noe publikum i salen.

Hver elev får ha en av sine pårørende i salen.

Min datter er pedagog og har klassene for veldig mange av barna som skal opptre.

Det har ikke vært lett å trøste barna for hver  avlysning.

Jeg er gammeltante til en av jentene som skulle opptre for første gang i fjor i mars.

Hun strålte da jeg tok i mot henne for sceneprøve i går.

Endelig skjer det.

Jeg er innhentet for å være hjelper bak scenen denne helga. Jeg er fullvaksinert noe foreldrene kanskje ikke er.

Jeg har veldig mange gode minner som mor med å hjelpe til bak scenen. Min datter begynte å danse som fireåring. Nå er hun altså danselærer her.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg