Sein frokost med krigsreportasjer.

Hvor lenge skal jeg spise frokost mens jeg oppdaterer meg på utviklingen av krigen?

Det blir verre og verre å ta innover seg hva som skjer. Hvordan klarer Putin å få alle disse soldatene til å utføre disse fryktelige  krigshandlingene. Kanskje blir de nødt til å drepe sine egne slektninger.

Jeg får vondt i magen og føler med det Ukrainske folk. Samtidig er jeg rasende på systemet som gjør det mulig å starte en slik krig.

Og jeg er stolt av resten av verden inkl. Norge som samarbeider om å skvise Russland på mange hold.

Jeg er også redd for at det skal bli stor matvaremangel  i verden.

Det er mye som vil endre seg på grunn av denne fryktelige krigen som det ikke er særlig sunt å ta innover seg når frokosten skal spises.

Nå kan jeg slå av TV og “glemme” krigen.

Kontoret og regnskapene venter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg