Sære bøker i min bokhylle.

Jeg starter herved en serie av innlegg hentet fra min bokhylle.

Denne handler om kvinnekamp i arbeidslivet.

Rart å tenke på hvordan ståa var på 70 tallet da jeg var ny i arbeidslivet.

Idag er det flest kvinner i regjeringen og ryktet sier at Støre hadde vanskeligheter med å finne nok menn til å oppfylle likestillingskravene.

Helt i begynnelsen da jeg begynte å blogge skrev jeg endel om de utfordringene jeg opplevde i arbeidslivet fra den tiden. Jeg er ikke flink til å linke disse innleggene hit, men de finnes under kategorien: Minner fra tidligere tider.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg