Puerto rico fredag

Våknet utpå natt til fredag med veldig vondt i halsen. I disse koronatider føltes det ikke greitt. Jeg har nyst endel denne uka og siden dette ikke er et symptom på koronavirus regner jeg med at alt er ok. Jeg følte meg ikke helt i form i tillegg og dagen ble brukt til å slappe av på hotellet. Vi var kun ute for å spise middag. I Norge stenges det meste ned. Helt utrolig å være vitne til dette her fra ferieøya. Vi fikk 2 nye statsråder igår. Venstres leder gikk endelig av og en ny kunnskapsminister utnevnt. Som ny fiskeriminister ble Bodøgutten Odd Emil Ingebrigtsen utnevnt. Jeg har stor tiltro til han. Han overtar i en svært vanskelig tid for oss alle. Vi har fått vite at vi må være i hjemmekarantene i 14 dager etter at vi kommer hjem. Vi fikk beskjed fra TUI om at Bodø kommune forlangte at vi måtte skaffe privat skyss fra flyplassen og hjem. Dersom vi kjente antydning til forkjølelse kunne vi ikke bruke taxi eller buss. Etter planen skal vi lande ved midnatt. Skal vi beordre noen til å hente oss på den tiden? Og i tillegg eksponere dem for smitte? Jeg er veldig usikker på hva vi skal gjøre. Vi kan ikke gå hjem heller. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg