Pensjonsøkning 2020

Jeg får visst 130,- pr. mnd. I lønnsøkning .

Ikke akkurat noe å rope hurra til.

Jeg er glad jeg har mulighet til å tjene penger i tillegg. Noen ganger kan det føles tungt å skulle sette meg på kontoret for en arbeidsøkt, men det er godt å kunne ha en romslig økonomi.

Jeg tenker på Aud Marit som leter etter tomflasker for å pante for å spe på matbudsjettet.

Siden jeg har jobbet hele livet har jeg god tilleggspensjon og ville nok klart meg fint uten å jobbe i tillegg.

Jeg er ellers ikke fornøyd med at vi som er gift blir trukket ganske mye i vår opptjente pensjon.

Dette bare fordi vi er gifte. Et ran spørr du meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg