Pausemat

 

Jeg har forsynt meg godt av fenalåret vi kjøpte før jul. Min kjære liker ikke å spise spekekjøtt på denne måten og jeg har låret helt for meg selv.

Jeg planlegger å bruke litt av kjøttet i dagens middag. Kjøttsuppe. En av middagene jeg får ansvaret for.

På hjemmekontoret har jeg tatt tak i et større regnskap som jeg påtok meg nå i høst.

Mye arbeide før alt er på plass slik jeg ønsker det. Dette regnskapet er det eneste nye jeg har tatt på meg i 2020.

Alltid ekstra mye jobbing første året, men jeg regner med at alt ordner seg etterhvert.

Nå blir det en tur ut med Nara i finværet for å kjøpe det jeg mangler til middagen.

 

2 kommentarer
    1. Husker jeg spiste fena-lår da jeg var liten, ikke spist det siden. Nå er det chili-con-carne her. Ferdigrett 😉 Gjør seg selv, og det passer ypperlig etter en slitsom dag på hjemmekontoret 😮

    2. Fenalår synes jeg er veldig godt som snacks. Og litt fenalår i kjøttsuppe gjør virkelig susen.
      Nå er alle indigrenser i gryta og snart blir det mat i magen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg