Parkengenser

Da Norge stengte ned la jeg prosjektet Parkengenser bort.

Jeg og to av mine søstre har laget flere spesielle gensere til bruk under byens store festival. Parkenfestivalen 2020 ble selvfølgelig avlyst. Neste år håper vi at den blir avholdt og til da må genseren være ferdig.  Jeg er ferdig med selve bolen, men den skal pyntes med lommer til alt man trenger på en festival.

I tillegg skal det lages festivalklapper og lue.

Mine søstre er ferdig med sine gensere med tilbehør. En av mine søstre har også laget munnbind i samme stil.

Vi liker å skille oss ut akkurat denne helga i august. Lytte til musikk, litt vin og øl og ha det artig sammen.

I år ødela en pandemi for oss, men neste høst satser vi på en festhelg igjen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg