Palmesøndag

Jeg kan ikke huske sist jeg våknet hjemme på en palmesøndag. Men nå er planen å komme seg på hytta idag. Båten som vanligvis ligger i Bodø har dratt i forveien. Samboeren til vår datter brukte en stor del av gårsdagen til først å kjøre båten og siden ta bilen hennes tilbake til Bodø. Vår datter og samboer til vår sønn er nå på hytta. Vi kan dermed komme til oppvarmet hytte. Siste puslespill er at noen må hjelpe oss med å ta opp fortøyningen på båten. Min mann kan ikke løfte noe på flere uker. Og det blir for tungt for meg. Jeg håper dette går iorden og at neste blogginnlegg kommer fra hytta. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg