Bildene taler for seg selv.
Det er helt vindstille og snøen som har lavet ned i helga har forandret utsiktsbildet helt.
Julestemning altfor tidlig. Jeg tror vel at været endrer seg og at denne snøen forsvinner. Det er bare å nyte synet så lenge det varer.
Min kjære er på vei ut for å frese bort snø fra gangveien og parkeringsplassen.
Jeg vet at han trives godt ute når han kan bruke kreftene til snømåking.
Han bruker mangel av snømåking som et argument for ikke å flytte i leilighet.
Snømåking som vintertrim er jo ok, men det finnes andre måter å trimme på også mener jeg. Og kanskje han blir glad for å slippe når han runder 80 år.
Jeg prøver å overtale han når det gjelder flytting til leilighet og salg av eneboligen vår.
Prosjektet jeg jobber med har innflytting i 2028, men vi må bestemme oss allerede i begynnelsen av neste år.
Får vi en leilighet vi kan enes om har vi altså veldig god tid til å omstille oss.



























