Påske minner

EJeg husker ikke mye som har med påsken å gjøre fra før vi flyttet til Bodø. Årene etterpå var jeg så heldig å få være påskegjest hos min tidligere lærerinne og hennes mann som var lillebror til min morfar. De bodde i Mørsvikbotn som er nærmeste tettsted her fra hytta. 

Jeg husker at vi var mye på møter med indremisjonen. Jeg likte godt disse møtene med mye sang og også fortellinger og filmer fra andre land. 

Jeg husker også at vi måtte hjelpe biltraffikken gjennom et gjørmebad av en riksvei. Dette var før veiene ble asfaltert. 

Jeg gledet meg stort til disse påskeferiene. Selvfølgelig var det barn i familien. Ei som var like gammel som meg og ei lillesøster. Hadde nok ikke vært så artig uten dem. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg