Østavind og blå himmel.

Jeg har nettopp spist frokost ute på terrassen. Det blåser ganske kraftig fra øst, men det er likevel varmt å sitte i sola.

Jeg tenker over hvor heldig jeg er når jeg ser meg rundt på alt det grønne. Sommerblomster i potter setter også farge på tilværelsen.

Jeg verken leser eller ser/hører  på nyheter om krig og elendigheter. Kun lokalnyheter som popper opp på Facebook.

Resten av verden blir på en måte borte og uvesentlig når jeg er på hytta.

Så tidlig på sommeren er det tid for å være lat. Etterhvert  når bæra blir moden blir det mer travelt.

Nå nyter jeg et rolig liv de dagene jeg er her på hytta.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg