Oppdatering hodepine.

Jeg ringte til legevakta for å få tips om hvordan jeg skulle gå frem videre for å finne ut hvordan bli kvitt den hersens hodepinen. Siden luftveislegen hadde ledig tid fikk jeg komme til han.

Egentlig er han på vakt for å teste for korona.

Han gjorde flere prøver og konsulterte også en kollega. De fant ut at det kunne ikke være noe feil i bihulene. Så da er denne teorien ute. Jeg må bare fortsette å ta smertestillende. Og igjen ta kontakt med fastlegen dersom hodepinen fortsetter. Kanskje er det migrenen som er blitt verre og ikke reagerer på imigran lengre.

Jeg er ikke vant til å føle meg sykelig og syter nok i overkant mye.

 

2 kommentarer
    1. Hvis du har migrene så er det nok det. Søsteren min og venninnen min sliter med det. Og de må gå av medisiner innimellom, pga det ikke virker etter en stund.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg