Operapub på Piccadilly

Mariann Fjeld-Solberg, Kjetil Støa og Sveinar Aase underholdt fra scenen. 2 fantastiske operasangere  og en pianist som på lekent vis sto for musikken.

Omkring 100 gjester hadde kjøpt billetter til konserten og det betyr fullt hus.

Folk tett i tett og ikke samlet i kohorter slik de siste 2 årene har vært.

Jeg var sammen med min svigerdatter.

En av lokalavisene ba om et intervju og det fikk hun. Hun skrev at jeg var 70 år istedet for 73 som jeg faktisk er. Ellers hadde hun sitert meg greitt.

Det ble en veldig hyggelig kveld.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg