Om meg: Arbeidslivet

Jeg har jobbet hele tiden fra 1970 til idag. Etter at jeg ble 62 år begynte jeg å ta ut pensjon og stiftet eget enkeltpersonforetak noen år senere. Herlig å jobbe fra hjemmekontor og til de tidspunkt man selv velger. 

På denne måten kan jeg jobbe i mange år fremover. 

Det er med tall jeg har jobbet hele tiden. Før var tittelen bokholder. Nå er den autorisert regnskapsfører. 

Dette er tiden på året da jeg har det mest travelt. 

Siden jeg har 3 barn har jeg hatt 3 ganger fødselspermisjon. 

De 2 første med 3 mnd. hver og attpåklatten med et helt år. 

Jeg har også tatt videreutdanning på høyskole, men jobbet ved siden av hele tiden. Det blir fryktelig mange timer med regnskapstjenester. 

De hjelpemidlene jeg har hatt til rådighet har heldigvis blitt bedre og bedre. 

Selvfølgelig har det vært vanskelig å være Dame i arbeidslivet. 

Dette skal jeg skrive om senere på bloggen. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg