Om meg

Som jeg har sagt tidligere er jeg 70 år. Følt alder er mye lavere. 

Jeg har nesten aldri vært syk. 

Kun plaget med hodepine før jeg som femtiåring fikk imigran for migrene. Etter dette har jeg nesten aldri hodepine. 

Ellers har jeg brukt høreapparat i vel 40 år og linser like lenge. 

Særlig høreapparatene har blitt mye bedre med årene. 

Jeg spiser som en hest, men holder meg likevel slank. 

Etter 3 fødsler og 70 år på baken ser jeg selvfølgelig ikke ut som en ungdom, men det går helt fint. Det er nok at jeg føler meg ung. 

Eller sprø som sikkert noen mener. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg