Om å slappe av og nyte øyeblikk.

Dette innlegget skrev jeg for lenge siden.

Idag har jeg vært til “knøing”. Jeg kaller behandlingen jeg kjøper en gang pr. mnd for knøing. Egentlig består den av 3 deler. Fotsoneterapi, massasje og kinesiologi.

Idag jobbet hun med å få meg til å slappe av. Jeg har problem med å klare dette. Tankene mine flyr avsted og kroppen min reagerer negativt. Idag føler jeg at jeg klarte å slappe av noen minutter.

Egentlig burde jeg kanskje sittet i godstolen for det meste. Eller kanskje ikke?

Dette diskuterte vi mens hun behandlet meg.

Også hun kunne ha pensjonert seg. Hun sier at mange ikke skjønner hvorfor hun ikke slutter å arbeide. Vi ble enige om at det er bra for kropp og sjel å fortsette lengst mulig. Men det er viktig også å kunne slappe av og nyte stillheten.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg