Nyttårsoveraskelse

For å fortsette historien fra igår. 

Hvordan fortelle min mann at vi skal bli foreldre igjen? 

Jeg mente selv at jeg hadde antydet at jeg følte meg morgenkvalm. Vi var på nyttårs fest hos naboen. Det var ganske mange på festen. Da klokka nærmet seg 24 og året 1987 tok til, følte jeg at det var på tide å dra hjem. Jeg sa visst til de jeg satt sammen med at jeg trodde jeg var gravid. Da min mann spurte dem om hvor jeg var blitt av, sa de at jeg hadde sagt at jeg var gravid og hadde gått hjem. 

Gjett om han ble paff. Han var først ikke helt enig i at det var en god idé, men han ble glad for overraskelsen veldig snart. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg