Nye møbler i solkroken

Bak hytta har vi en liten platting. På ettermiddagen blir det skikkelig varmt har når sola skinner. Ingen vind får tak her.

Jeg kjøpte møblene via en salgsannonse på Facebook. Måtte ut med 1.200,- etter en budrunde. Møblene passer veldig godt her og er gode å sitte i.

Nå koser jeg meg med et glass rødvin. De fleste som har vært her denne helga er dratt hjem.

Min yngste søster måtte få hjelp til å komme seg hjem da motoren på deres båt ikke ville starte. Min kjære sleper båten deres nå til naustet. Jeg er med andre ord alene her i solkroken hvor det akkurat nå er sydentemperatur.

Nedenfor bilde av utsikten fra her jeg sitter.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg