My Social Book.

Jeg ble med på Facebook i mai 2008. De første årene var jeg ikke veldig ivrig å skrive innlegg og dermed kunne jeg samle årene 2008 til 2013 i en bok.

Til nå har jeg 8 slike bøker.

Bøkene fungerer slik at jeg bare bestemmer hvilke tidspunkt boka skal gjelde for.

Så blir bilder og innlegg fra min Facebookside automatisk tatt med i boka.

Jeg bestiller den og betaler mellom 500 og 700 kroner utfra hvor mange sider den skal inneholde og hvordan jeg ønsker at permen skal være.

Jeg har mottatt alle 8 bøkene ikke lenge etter at de ble bestillt. Jeg bestiller på norsk men boka kommer fra China.

Bøkene er fine som oppslagsverk. Det er utrolig hvor fort man glemmer datoer og begivenheter.

Jeg er kjempefornøyd med bøkene.

Noen flere som har kjøpt my social book?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg