My Social Book 2021

I veldig mange år har jeg kjøpt en bildebok pr år som er basert på Facebook.

Det er bare å trykke på en knapp og vipps er boken ferdig.

Det er kun det jeg legger direkte på Facebook som kommer med. De siste årene har jeg prioritert å blogge istedet og derfor er disse bøkene blitt tynnere.

Men de største begivenhetene prøver jeg å dokumentere begge steder.

Forsidebildet på årets bok er tatt for mange år siden og viser meg og søster til min kjære.

Jeg valgte dette bildet fordi vi hadde besøk av dem i høst.

Nedenfor 3 bilder som er med i årets bok .

Mamma og vår ordfører på hennes 100 årsdag.

Meg og min søster på nyttårsaften.

Og et bilde fra båtturen til Bliksvær med barndomshjemmet til min kjære.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg