Morsomme tilbakeblikk

Hei! Nå skal jeg fortelle om dengang min mann var hjemme med barna mens jeg jobbet. 

Han ble innkalt på rep-øvelse i militæret (14dager). 

Problemet var at jeg ikke hadde noen til å passe barna mens jeg var på jobb. 

Hva gjør man da? Jeg hadde hørt at bønder som skulle i militæret fikk avløser betalt av militæret. 

Jeg søkte da om avløser til å passe barna og fikk det innvilget. 

Min arbeidsplass var ikke langt fra der vi bodde og jeg var hjemme til lunch og fikk servert nydelig mat og når arbeidsdagen var over var middagen klar. 

Både ungene og jeg hadde 2 flotte uker. 

Helt utrolig hva som gikk ann den gang. 

Det var ikke vanlig at menn gikk hjemme så de ble nok litt tatt på senga som vi sier. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg