Morsomme tilbakeblikk 4

Da jeg var i slutten av 20 årene hadde SAS en kampanje som gikk ut på at det var halv pris for reisende nummer 2. Jeg skulle reise til Oslo i jobbsammenheng og ønsket at min mann skulle være med. Jeg ville selv betale full pris siden jeg fikk dekket billetten og ba om halv pris på min mann. Dette gikk ikke SAS med på. Det var full pris på mannen og halv pris på dama dermed basta. Jeg har flere merkelige regler som diskriminerte oss damer den gang.

Det ble Oslo tur på oss likevel. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg